Atóbiu “Barúmini - Chistionendi IN SARDU”

Data di pubblicazione:
04 Marzo 2024
Atóbiu “Barúmini - Chistionendi IN SARDU”

Cenàbara, su 15 de Martzu 2024, de is 11.00 a sa una, in sa Bibblioteca Comunali in Pratza San Francesco

 

S’Ufítziu de Língua Sarda de su Comunu de Barúmini, in is atividadis de su progetu “SA MARMIDDA CHISTIONAT IN SARDU” finantziau cun su dinai de sa Regione Autònoma de Sardigna cunforma a sa L. 482/99 e a sa L.R. 22/2018, cuncordat “Barúmini - Chistionendi IN SARDU”, un’atóbiu aundi is Tzitadinas e is Tzitadinus de calisisiat edadi, chi costumant a imperai su Sardu de prus o prus pagu, ant a tenni modu de partetzipai de manera ativa a una arrexonada/cunfrontu, in pitzus de argumentus diferentis cument’e chistionis de atualidadi, istórias de bidda, atividadis fatas po trabballu o po ispàssiu, cosa de ligi, eas..

Sa punna est sa de cumprendi cali funt is livellus de connoscéntzia de su Sardu (orali, iscritura, ligidura) de is partetzipantis, e fintzas de cumentzai a arrexonai in pitzus a cali ant a èssiri is atividadis chi eus a organizai sighendi cun su progetu.

 

Po si prenotai:

  • email: samarmiddachistionatsusardu@gmail.com
  • tel: 389 0604 873
  • pàgina facebook: Sa Marmidda chistionat in Sardu

 

 

 

Incontro “Barúmini - Chistionendi IN SARDU”

Venerdì, 15 Marzo 2024, dalle ore 11.00 alle ore 13.00, nella Biblioteca Comunale in Piazza San Francesco

 

L’Ufficio di Lingua Sarda del Comune di Barumini, nelle attività del progetto “SA MARMIDDA CHISTIONAT IN SARDU” finanziato dalla Regione Autonoma della Sardegna ai  sensi della L. 482/99 e  della L.R. 22/2018, organizza “Barúmini - Chistionendi IN SARDU”, un incontro con Cittadine e Cittadini di qualsiasi età, che utilizzano più o meno abitualmente il Sardo, che avranno l’occasione di partecipare attivamente a una conversazione/confronto, basata su differenti argomenti quali temi di attualità, storie di paese, attività lavorative e hobbistiche, letture, ecc..

L’obbiettivo è quello di comprendere quali sono i diversi livelli di conoscenza del Sardo (orale, lettura, scrittura) dei partecipanti, e anche di cominciare a ragionare sulle attività che saranno organizzate man mano che il progetto andrà avanti.

 

Per prenotazioni:

  • email: samarmiddachistionatsusardu@gmail.com
  • tel: 389 0604 873
  • pagina facebook: Sa Marmidda chistionat in Sardu

Ultimo aggiornamento

Lunedi 18 Marzo 2024